Volkswagen přiveze do Ženevy facelift svého SUV Tiguan. Po prvních fotkách přinášíme kompletní informace o změnách.
Volkswagen Tiguan se prodává už od roku 2007, takže na facelift má nejvyšší čas. Dostane novou korporátní tvář Volkswagenu. Tvář je inspirována logicky větším bratrem, modelem Touareg. Stejně jak dosud budou k dispozici dvě verze, silniční a terénní s lepšími nájezdovými úhly, konkrétně rozdíl mezi předním nájezdovým úhlem je 18 vs. 28 stupňů. "Terénní" verze je na fotografiích modrá, silniční stříbrná.
Volkswagen nebude hýbat s motory, zde budou změny jen minimální, nicméně rozšíří se výběr úsporných technologií BlueMotion. Benzínové motory tak budou mít rozptyl výkonů 122 - 210 koní z různě naladěných motorů 1,4 TSI a 2,0 TSI, diesely nabídnou 110 - 170 koní a to vždy z objemu 2,0.
Největšími změnami tak projde výbava. Bude totiž nově možné připlatit si za zajímavé prvky jako hlídání jízdy v jízdním pruhu, Lane Assist, elektronickou simulaci samosvorného diferenciálu XDS, detektor únavy řidiče nebo automatické řízení světel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.