Lamborghini ukázalo další část svého budoucího supersportu. Tentokrát jde o monokok budoucího vozu.
Z budoucího Lamborghini už známe skoro všechno, jen ne finální vzhled. Tentorkát firma ukázala karbonový monokok vozu.
Využívá k tomu speciální technologie s karbonovým vláknem, kterou nahrazuje dosavadní trubkový rám. Tento střed vozu váží jen 150 kilo, celý skelet karoserie pak nemá vážit více než 230 kilo. Navíc má dosahvat enormní torzní tuhosti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?