Zpravodajský server lidovky.cz zveřejnil nové logo Škody, které má nahradit to současné. Nejde o žádnou revoluci, jen menší "facelift".
Nové logo Škody brzy nahradí to současné, které slouží od uvedení novodobé Felicie. Inovovaná verze nabídne čistší design než současná.
Předně se, alespoň dle informací, které má sever lidovky.cz, zvětší samotný okřídlený šíp a to na úkor nápisu Škoda Auto, který jej zatím obklopuje. V budoucnosti zmizí.
K dispozici budou loga dvě, jedno zelené a druhé chromované. Chromovaná verze by měla být určena na kapoty, zelená do propagačních materiálů. Onen okřídlený šíp se změní jen minimálně, jeho "přikrčení" by mělo zdůraznit dynamiku vozů Škoda.
Nový logotyp společně s dalšími grafickými novinkami Škody včetně nového designu showroomů, viděli účastníci konference dealerů v O2 Aréně, která se konala ve čtvrtek. Zahrála zde i zpěvačka Anastacia. Škoda však striktně zakázala vynášení jakýchkoliv informací a zabavila dealerům telefony a fotoaparáty pod hrozbou vysoké smluvní pokuty.
Loga, která jsou ve fotogalerii, sestavil server lidovky.cz za pomoci rozhovorů s účastníky akce.
Vzhledem k rozsáhlému rozšíření této novinky mezi několik tisícovek dealerů se dá očekávat, že Škoda přijde s novou grafickou symbolikou své existence již velmi brzy. Osobně bych ji očekával nejpozději na autosalonu v Ženevě, který začíná za necelý měsíc.
Mimo to se nepotvrdila dřívější spekulace ohledně radikálnější proměny loga. Snímek, který jsme publikovali i na našem serveru, byl tedy pravděpodobně jen jedním z možných grafických návrhů, který nakonec neprošel. Možná i po relativně zásadním odmítnutí veřejností, nakonec je otázkou, zda povolením vypuštění "špionážní fotky" reakci veřejnosti Škoda tak trochu nezkoumala...
Foto: Lidovky.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?