Zpravodajský server lidovky.cz zveřejnil nové logo Škody, které má nahradit to současné. Nejde o žádnou revoluci, jen menší "facelift".
Nové logo Škody brzy nahradí to současné, které slouží od uvedení novodobé Felicie. Inovovaná verze nabídne čistší design než současná.
Předně se, alespoň dle informací, které má sever lidovky.cz, zvětší samotný okřídlený šíp a to na úkor nápisu Škoda Auto, který jej zatím obklopuje. V budoucnosti zmizí.
K dispozici budou loga dvě, jedno zelené a druhé chromované. Chromovaná verze by měla být určena na kapoty, zelená do propagačních materiálů. Onen okřídlený šíp se změní jen minimálně, jeho "přikrčení" by mělo zdůraznit dynamiku vozů Škoda.
Nový logotyp společně s dalšími grafickými novinkami Škody včetně nového designu showroomů, viděli účastníci konference dealerů v O2 Aréně, která se konala ve čtvrtek. Zahrála zde i zpěvačka Anastacia. Škoda však striktně zakázala vynášení jakýchkoliv informací a zabavila dealerům telefony a fotoaparáty pod hrozbou vysoké smluvní pokuty.
Loga, která jsou ve fotogalerii, sestavil server lidovky.cz za pomoci rozhovorů s účastníky akce.
Vzhledem k rozsáhlému rozšíření této novinky mezi několik tisícovek dealerů se dá očekávat, že Škoda přijde s novou grafickou symbolikou své existence již velmi brzy. Osobně bych ji očekával nejpozději na autosalonu v Ženevě, který začíná za necelý měsíc.
Mimo to se nepotvrdila dřívější spekulace ohledně radikálnější proměny loga. Snímek, který jsme publikovali i na našem serveru, byl tedy pravděpodobně jen jedním z možných grafických návrhů, který nakonec neprošel. Možná i po relativně zásadním odmítnutí veřejností, nakonec je otázkou, zda povolením vypuštění "špionážní fotky" reakci veřejnosti Škoda tak trochu nezkoumala...
Foto: Lidovky.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?