Nové logo Škody brzy nahradí to současné, které slouží od uvedení novodobé Felicie. Inovovaná verze nabídne čistší design než současná.
Předně se, alespoň dle informací, které má sever lidovky.cz, zvětší samotný okřídlený šíp a to na úkor nápisu Škoda Auto, který jej zatím obklopuje. V budoucnosti zmizí.
K dispozici budou loga dvě, jedno zelené a druhé chromované. Chromovaná verze by měla být určena na kapoty, zelená do propagačních materiálů. Onen okřídlený šíp se změní jen minimálně, jeho "přikrčení" by mělo zdůraznit dynamiku vozů Škoda.
Nový logotyp společně s dalšími grafickými novinkami Škody včetně nového designu showroomů, viděli účastníci konference dealerů v O2 Aréně, která se konala ve čtvrtek. Zahrála zde i zpěvačka Anastacia. Škoda však striktně zakázala vynášení jakýchkoliv informací a zabavila dealerům telefony a fotoaparáty pod hrozbou vysoké smluvní pokuty.
Loga, která jsou ve fotogalerii, sestavil server lidovky.cz za pomoci rozhovorů s účastníky akce.
Vzhledem k rozsáhlému rozšíření této novinky mezi několik tisícovek dealerů se dá očekávat, že Škoda přijde s novou grafickou symbolikou své existence již velmi brzy. Osobně bych ji očekával nejpozději na autosalonu v Ženevě, který začíná za necelý měsíc.
Mimo to se nepotvrdila dřívější spekulace ohledně radikálnější proměny loga. Snímek, který jsme publikovali i na našem serveru, byl tedy pravděpodobně jen jedním z možných grafických návrhů, který nakonec neprošel. Možná i po relativně zásadním odmítnutí veřejností, nakonec je otázkou, zda povolením vypuštění "špionážní fotky" reakci veřejnosti Škoda tak trochu nezkoumala...
Foto: Lidovky.cz