Zpravodajský server lidovky.cz zveřejnil nové logo Škody, které má nahradit to současné. Nejde o žádnou revoluci, jen menší "facelift".
Nové logo Škody brzy nahradí to současné, které slouží od uvedení novodobé Felicie. Inovovaná verze nabídne čistší design než současná.
Předně se, alespoň dle informací, které má sever lidovky.cz, zvětší samotný okřídlený šíp a to na úkor nápisu Škoda Auto, který jej zatím obklopuje. V budoucnosti zmizí.
K dispozici budou loga dvě, jedno zelené a druhé chromované. Chromovaná verze by měla být určena na kapoty, zelená do propagačních materiálů. Onen okřídlený šíp se změní jen minimálně, jeho "přikrčení" by mělo zdůraznit dynamiku vozů Škoda.
Nový logotyp společně s dalšími grafickými novinkami Škody včetně nového designu showroomů, viděli účastníci konference dealerů v O2 Aréně, která se konala ve čtvrtek. Zahrála zde i zpěvačka Anastacia. Škoda však striktně zakázala vynášení jakýchkoliv informací a zabavila dealerům telefony a fotoaparáty pod hrozbou vysoké smluvní pokuty.
Loga, která jsou ve fotogalerii, sestavil server lidovky.cz za pomoci rozhovorů s účastníky akce.
Vzhledem k rozsáhlému rozšíření této novinky mezi několik tisícovek dealerů se dá očekávat, že Škoda přijde s novou grafickou symbolikou své existence již velmi brzy. Osobně bych ji očekával nejpozději na autosalonu v Ženevě, který začíná za necelý měsíc.
Mimo to se nepotvrdila dřívější spekulace ohledně radikálnější proměny loga. Snímek, který jsme publikovali i na našem serveru, byl tedy pravděpodobně jen jedním z možných grafických návrhů, který nakonec neprošel. Možná i po relativně zásadním odmítnutí veřejností, nakonec je otázkou, zda povolením vypuštění "špionážní fotky" reakci veřejnosti Škoda tak trochu nezkoumala...
Foto: Lidovky.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.