Ford rozpoutá při vůči Ferrari o jméno F150. Takto totiž Ferrari pojmenovalo svůj monopost Formule 1 pro tento rok.
Ford F-150 je v podstatě legendou. Americký pick-up je nejprodávanějším vozem v USA a nepřetržitě se v různých generacích vyrábí již více než 35 let.
Ferrari je typická italská značka, navíc vlastněná italským koncernem Fiat. Itálie přitom slaví 150 let od svého sjednocení, které se Ferrari rozhodlo po zásluze oslavit.
A nyní se obělinie střetávají. Ferrari totiž svůj monopost pomenovalo F150 a to Fordu vadí. Má pocit, že se hodlá živit na úspěšné značce z USA.
Ford si nárokuje veškeré zisky spojené s vozem pojemnovaným F150 a zákaz vývozu, dovozu a prodeje jakýchkoliv předmětů s tímto označením. Mimo to požaduje zablokování vytvořených domén a finanční kompenzaci. To překvapilo Ferrari podle něj si terénní vůz s okruhovým supervozem jen těžko mohou konkurovat a Ferrari tak jen těžko může profitovat z tohoto spojení.
Aneb další spor aby se soudy náhodou nenudily...
Ferrari nicméně později ustoupilo. Rozhodlo se, že pojemnuje svůj monopost F150th Italia. Více informací na sesterském serveru F1News.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?