Ford rozpoutá při vůči Ferrari o jméno F150. Takto totiž Ferrari pojmenovalo svůj monopost Formule 1 pro tento rok.
Ford F-150 je v podstatě legendou. Americký pick-up je nejprodávanějším vozem v USA a nepřetržitě se v různých generacích vyrábí již více než 35 let.
Ferrari je typická italská značka, navíc vlastněná italským koncernem Fiat. Itálie přitom slaví 150 let od svého sjednocení, které se Ferrari rozhodlo po zásluze oslavit.
A nyní se obělinie střetávají. Ferrari totiž svůj monopost pomenovalo F150 a to Fordu vadí. Má pocit, že se hodlá živit na úspěšné značce z USA.
Ford si nárokuje veškeré zisky spojené s vozem pojemnovaným F150 a zákaz vývozu, dovozu a prodeje jakýchkoliv předmětů s tímto označením. Mimo to požaduje zablokování vytvořených domén a finanční kompenzaci. To překvapilo Ferrari podle něj si terénní vůz s okruhovým supervozem jen těžko mohou konkurovat a Ferrari tak jen těžko může profitovat z tohoto spojení.
Aneb další spor aby se soudy náhodou nenudily...
Ferrari nicméně později ustoupilo. Rozhodlo se, že pojemnuje svůj monopost F150th Italia. Více informací na sesterském serveru F1News.cz.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.