Ford zahajuje modelovou ofenzivu. Bude se tvářit především zeleně, ale uvidíme i studii budoucího SUV
Tím asi nejdůležitějším pro tuzemský trh bude koncept Ford Vetrek. Už jsme ho viděli v Detroitu, tentokrát si bude moci budoucí Ford Kuga prohlédlout také evropské publikum.
Ford na svém stánu bude prezentovat i model Focus Electric. Tento elektromobil se začne v Evropě prodávat už napřesrok. S karoserií Focusu to bude vůz pro denní použití.
Elektrifikace se projeví také u dalších dvou konceptů. Půjde o C-Max Energi plug-in hybrid a C-Max HEV, první je hybridem s baterií nabíjenou ze zásuvky, druhý je klasický hybrid. Oba modely čeká sériová výroba.
Třetí vůz, o jehož pohon se starají elektrony, bude na stánku Fordu Transit Connect. Tato malá dodávka se za velkou louží již prodává a podobná budoucnost jej čeká i u nás.
Mimo to se ukáží i nějaké ty speciální verze a především... něco. Netušíme co, ale Ford tvrdí, že to bude bomba, tak se nechme překvapit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.