Příští týden v Chicagu ukáže Hyundai světu nový osmiválec pro svůj luxusní sedan.
Hyundai Genesis byl jedním z prvních modelů, které začali novou éru tohoto korejského výrobce. V americe zaznamenal obrovský úspěch a tak se Hyundai snaží seč může, aby zůstal na vrcholu.
Jedním z důležitých hesel pro dnešní dobu je úspornost. V Koreji tak dali hlavy dohromady a přepracovali současný osmiválec. Výsledkem je nižší spotřeba a vyšší výkon.
Příští týden ve středu na autosalonu v Chicagu tak bude mít premiéru jeden z nejúspornějších atmosferických osmiválců dostupných na trhu v USA. Výkon má činit 429 koní, oficiální spotřeba má být oznámena v okamžiku premiéry.
CEO Hyundaie v USA Joe Krafcik se nechal slyšet, že Hyundai chce být světový lídr v úsporách pohonných hmot, a to i u osmiválců. Počkejme si tedy na oficiální čísla, jak jejich snaha dopadla.
Upravený Genesis se začne prodávat koncem března za ceny mezi 45 000 až 50 000 dolary (asi 765 000 až 850 000 Kč při současném kurzu).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?