Příští týden v Chicagu ukáže Hyundai světu nový osmiválec pro svůj luxusní sedan.
Hyundai Genesis byl jedním z prvních modelů, které začali novou éru tohoto korejského výrobce. V americe zaznamenal obrovský úspěch a tak se Hyundai snaží seč může, aby zůstal na vrcholu.
Jedním z důležitých hesel pro dnešní dobu je úspornost. V Koreji tak dali hlavy dohromady a přepracovali současný osmiválec. Výsledkem je nižší spotřeba a vyšší výkon.
Příští týden ve středu na autosalonu v Chicagu tak bude mít premiéru jeden z nejúspornějších atmosferických osmiválců dostupných na trhu v USA. Výkon má činit 429 koní, oficiální spotřeba má být oznámena v okamžiku premiéry.
CEO Hyundaie v USA Joe Krafcik se nechal slyšet, že Hyundai chce být světový lídr v úsporách pohonných hmot, a to i u osmiválců. Počkejme si tedy na oficiální čísla, jak jejich snaha dopadla.
Upravený Genesis se začne prodávat koncem března za ceny mezi 45 000 až 50 000 dolary (asi 765 000 až 850 000 Kč při současném kurzu).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.