Příští týden v Chicagu ukáže Hyundai světu nový osmiválec pro svůj luxusní sedan.
Hyundai Genesis byl jedním z prvních modelů, které začali novou éru tohoto korejského výrobce. V americe zaznamenal obrovský úspěch a tak se Hyundai snaží seč může, aby zůstal na vrcholu.
Jedním z důležitých hesel pro dnešní dobu je úspornost. V Koreji tak dali hlavy dohromady a přepracovali současný osmiválec. Výsledkem je nižší spotřeba a vyšší výkon.
Příští týden ve středu na autosalonu v Chicagu tak bude mít premiéru jeden z nejúspornějších atmosferických osmiválců dostupných na trhu v USA. Výkon má činit 429 koní, oficiální spotřeba má být oznámena v okamžiku premiéry.
CEO Hyundaie v USA Joe Krafcik se nechal slyšet, že Hyundai chce být světový lídr v úsporách pohonných hmot, a to i u osmiválců. Počkejme si tedy na oficiální čísla, jak jejich snaha dopadla.
Upravený Genesis se začne prodávat koncem března za ceny mezi 45 000 až 50 000 dolary (asi 765 000 až 850 000 Kč při současném kurzu).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?