Citroën při příležitosti přátelského utkání mezi Francií a Brazílií představí dva originální vozy Citroën DS3 v barvách fotbalových týmů. Fanoušci značky budou mít možnost hlasovat pro svou oblíbenou verzi na Facebooku Citroën France a vyhrát jeden z těchto unikátních modelů.
Citroën jako oficiální partner Francouzské fotbalové federace a francouzského týmu opět potvrzuje svou podporu „modrých“ a prestižní utkání mezi Francií a Brazílií, které se bude konat na francouzském národním stadionu 9. února 2011, vítá dvěma vozy Citroën DS3 v barvách obou týmů.
Bílý Citroën DS3 s modrou střechou v barvách francouzského týmu hrdě staví na odiv modré disky kol, červené středy kol a vnější zpětná zrcátka a bílou boční lištu. Na střeše se skví samolepicí fólie s nápisem „Francie“ a bílé a červené pásy. Titul mistrů světa připomíná hvězda na dveřích, připomínající hvězdy, které má francouzský národní tým na dresech.
Žlutý Citroën DS3 se zelenou střechou v barvách brazilského týmu má zelené disky kol se žlutými středy, modrá vnější zpětná zrcátka a zelenou boční lištu. Na střeše září samolepicí fólie s nápisem „Brazílie“ a bílé a žluté pásy. Pět hvězd na dveřích vzdává hold pěti titulům mistrů světa brazilského výběru.Facebookové stránky Citroën Francie naleznete ZDE Video je k dispozici ZDE
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.