Toyota má v plánu ve Frankfurtu představit světu hybridní verzi malého modelu Yaris. Evropa uvidí i Prius MPV.
Toyota Yaris se už chystá a pravidelní čtenáři našeho webu již jeho podobu důvěrně znají. Zda se ukáže ve Frankfurtu, nevíme, každopádně víme, že se tam ukáže koncept jeho hybridní verze. Ta se bude jmenovat podobně jako větší sourozenec Auris HSD, tedy Hybrid Synergy Drive.
Yaris HSD zatím nemá zveřejněny technické parametry, víme tedy jen že bude. Vzhledem k tomu, že Toyota vyvíjí hybridní pohony již dlouhou dobu, lze se domnívat, že Yaris HSD se ukáže v sériové produkci do několika blízkých let.
Mimo hybridního Yarisu uvidíme i další hybrid, totiž Prius +, MPV odvozené od Priusu. Zatímco v odkazovaném článku jsme ještě nevěděli, bude-li velký Prius sedmimístný, dnes to již víme a Toyota se holedbá, že půjde o nejúspornější sedmimístný vůz na trhu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.