Bentley hodlá nabídnout něco jako základní motor pro svoji řadu Continental. Mělo by jít o dva přeplňované osmiválce.
Bentley nabízí ve svém Continentalu jediný motor, jde o dvanáctiválec do W o objemu 6 litrů. ten prodává ve dvou výkonnostních variantách. Úvahy koncernu Volkswagen jsou ale spíše níže. Bentley by měl dostat osmiválec.
Levnější motor by měl nalákat budoucí majitele, kteří do vozu jsou ochotni investovat o něco méně a kteří nevyužijí potenciál dvanáctiválce. Ten je nyní naladěn na 575 koní, popřípadě na 630 koní v Continentalu SuperSports.
Levnější osmiválce budou mít logicky výkon nižší. Jednoturbový motor by měl mít výkon 415 koní, silnější, který bude vybaven dvojicí turbodmychadel, nabídne 555 koní. Nabízená paleta se tak příjemně rozšíří. A Bentley očekává, že stejně přijemně se rozšíří i paleta kupujících.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.