Bentley hodlá nabídnout něco jako základní motor pro svoji řadu Continental. Mělo by jít o dva přeplňované osmiválce.
Bentley nabízí ve svém Continentalu jediný motor, jde o dvanáctiválec do W o objemu 6 litrů. ten prodává ve dvou výkonnostních variantách. Úvahy koncernu Volkswagen jsou ale spíše níže. Bentley by měl dostat osmiválec.
Levnější motor by měl nalákat budoucí majitele, kteří do vozu jsou ochotni investovat o něco méně a kteří nevyužijí potenciál dvanáctiválce. Ten je nyní naladěn na 575 koní, popřípadě na 630 koní v Continentalu SuperSports.
Levnější osmiválce budou mít logicky výkon nižší. Jednoturbový motor by měl mít výkon 415 koní, silnější, který bude vybaven dvojicí turbodmychadel, nabídne 555 koní. Nabízená paleta se tak příjemně rozšíří. A Bentley očekává, že stejně přijemně se rozšíří i paleta kupujících.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?