Bentley hodlá nabídnout něco jako základní motor pro svoji řadu Continental. Mělo by jít o dva přeplňované osmiválce.
Bentley nabízí ve svém Continentalu jediný motor, jde o dvanáctiválec do W o objemu 6 litrů. ten prodává ve dvou výkonnostních variantách. Úvahy koncernu Volkswagen jsou ale spíše níže. Bentley by měl dostat osmiválec.
Levnější motor by měl nalákat budoucí majitele, kteří do vozu jsou ochotni investovat o něco méně a kteří nevyužijí potenciál dvanáctiválce. Ten je nyní naladěn na 575 koní, popřípadě na 630 koní v Continentalu SuperSports.
Levnější osmiválce budou mít logicky výkon nižší. Jednoturbový motor by měl mít výkon 415 koní, silnější, který bude vybaven dvojicí turbodmychadel, nabídne 555 koní. Nabízená paleta se tak příjemně rozšíří. A Bentley očekává, že stejně přijemně se rozšíří i paleta kupujících.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?