Vloni to byla premiéra hybridu a dieselu pod kapotou modelu Cayenne. Letos přišla na řadu Panamera.
Letošní březen bude pravděpodobně pro Panameru přelomový. Svět si žádá úsporné verze úplně všeho, ušetřeno tedy nezůstane ani toto luxusní GT od Porsche. Pod kapotu se nastěhuje diesel a hybrid.
Naftová pohonná jednotka přejde pravděpodobně od modelu Cayenne. Výkon by tedy činil 240 koní přes osmistupňovou automatickou převodovku. U hybridní verze se předpokládá použití benzínového motoru V6 ve spojení s elektromtorem o společném výkonu 380 koní.
Spolu s uvedením těchto verzí se také očekává oznámení o oficiálním začátku prodeje Panamery a dieselové verze Cayennu na americkém trhu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?