Vloni to byla premiéra hybridu a dieselu pod kapotou modelu Cayenne. Letos přišla na řadu Panamera.
Letošní březen bude pravděpodobně pro Panameru přelomový. Svět si žádá úsporné verze úplně všeho, ušetřeno tedy nezůstane ani toto luxusní GT od Porsche. Pod kapotu se nastěhuje diesel a hybrid.
Naftová pohonná jednotka přejde pravděpodobně od modelu Cayenne. Výkon by tedy činil 240 koní přes osmistupňovou automatickou převodovku. U hybridní verze se předpokládá použití benzínového motoru V6 ve spojení s elektromtorem o společném výkonu 380 koní.
Spolu s uvedením těchto verzí se také očekává oznámení o oficiálním začátku prodeje Panamery a dieselové verze Cayennu na americkém trhu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?