Gumpert, výrobce malosériového sporťáku z Německa, má v plánu představit v Ženevě nový model. Půjde pravděpodobně o GT.
Gumpert je zatím skoupý na slovo. Jediné co řekl je, že v Ženevě se ukáže něco, co posune obvykl jístní výkony vozů Gumpert do trochu jiné dimenze. Komfortní.
Mnohé naznačuje, že půjde o vůz v podobě kombíku nebo chcete-li sportvního hatchbacku. O plášť se totiž postará známá Carrozzeria Touring Superleggera, která se právě na tento relativně nezvyklý typ karoserie specializuje. Mimo Ferrari FF byhom se tak mohli dočkat dalšího zajímavého vozu s podobným vzezřením.
To ale trochu předbíháme. Přinejmenším do března budeme vědět více.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?