Gumpert, výrobce malosériového sporťáku z Německa, má v plánu představit v Ženevě nový model. Půjde pravděpodobně o GT.
Gumpert je zatím skoupý na slovo. Jediné co řekl je, že v Ženevě se ukáže něco, co posune obvykl jístní výkony vozů Gumpert do trochu jiné dimenze. Komfortní.
Mnohé naznačuje, že půjde o vůz v podobě kombíku nebo chcete-li sportvního hatchbacku. O plášť se totiž postará známá Carrozzeria Touring Superleggera, která se právě na tento relativně nezvyklý typ karoserie specializuje. Mimo Ferrari FF byhom se tak mohli dočkat dalšího zajímavého vozu s podobným vzezřením.
To ale trochu předbíháme. Přinejmenším do března budeme vědět více.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?