Japonci se rozhodli zcela přepracovat svou prodejní strategii pro americký trh. Za obět tomuto kroku padnou modely Galant, Endeavor a Eclipse. Továrna automobilky v Illinois nyní produkuje 30-40 tisíc vozidel ročně namísto možných 250 tisíc.
Prodeje automobilky na zásadním americkém trhu jsou velice slabé. Prodej 56 tisíc vozů za rok 2010 vypadá katastrofálně vedle Toyoty, Hondy a Nissanu jejichž prodeje se ve státech pohybují v miliónech prodaných kusů.
To přimělo Mitsubishi k zásadním změnám. V továrně v Illinois zmíněné tři rušené modely nahradí produkce typů Lancer, Outlander a Outlander Sport (v Evropě jako ASX). To je reakce na skutečnost že prodeje modelu Outlander začaly koncem roku 2010 výrazně růst.
V nabídce firmy se do roku 2015 má objevit šest prozatím nespecifikovaných modelů. Konstrukčně se bude jednat o elektromobily a hybridy, tedy v duchu trendu "ekologické" doby.
zdroj: insideline.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?