Mercedes Benz spolu s karosárnou Binz připravil velmi speciální kombík pro luxusní stěhováky. Je hoooooodně dlouhý.
Už jsme o něm psali. A je šílený, víme to. Teď se ale na světlo světa dostaly další snímky a o ty se musíme podělit. Najdete je tradičně níže, nejprve ale trochu čísel, hádejte sami, které k čemu náleží.
2620; 86,1; 576; 370 a nakonec 600. Co by to tak mohlo být?
Řešení je následovné. První číslo udává objem zavazadlového prostoru. Docela šílené číslo, že? Druhé číslo značí délku, o kterou je tohle kombi protažené oproti standardnímu kombíku E. Díly tomu se dostane až na délku, kterou udává třetí číslo. To díky rozvoru, který je náplní třetího čísla. Všechny délky jsou samozřejmě v centimetrech. A to poslední číslo? Pod tím se skrývá maximální užitečná hmotnost. Více než 600 kilo tento kombík neuveze.
K dispozici bude paleta motorů ze standardní třídy E, asi nejzajímavější bude asi E500 s výkonem 388 koní. Budeme doufat, že pevnost je dostatečná i pro jízdu s takovýmto výkonem...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?