Mitsubishi Colt má na kahánku. Brzy bude nahrazen novinkou v podobě nového globálního vozu. Lepší název zatím nemáme...
Colt už potřebuje nástupce. Vyrábí se už od roku 2002 a to není krátká doba. I přes poměrně rozsáhlý facelift z nedávné doby stárnutí nelze zabránit. I proto Mitsubishi chystá novinku
Tento vůz, od kterého můžeme očekávat pokračování padesátileté tradice jména Colt, se bude vyrábět od příštího roku. Vzniknout by mělo 200 tisíc Coltů ročně, budou prodávány po celém světě. Výroba bude probíhat v Thajsku.
Vůz má být mimořádně úsporný, o což se zaslouží i dvojice motorů 1,2 a 1,0. Napomoci mají i velmi moderní technologie.
Premiéra konceptu se odehraje letos v Ženevě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.