Škoda sa rozhodla osláviť 110 rokov prítomnosti značky v motoršporte celkom štýlovo – novou akčnou sériou modelu Škoda Fabia Monte Carlo. Práve táto škodovka má pripomenúť úspechy automobilky v rôznych súťažiach rally.
Škoda Fabia Monte Carlo ihneď zaujme svojim vonkajším vzhľadom. Charakterizuje ju ostrý červený lak, čierno lakované 16-palcové disky z ľahkých zliatin, čierna strecha a kryty spätných zrkadiel, čierna maska chladiča, plastové lemovanie spodnej časti karosérie a tmavé pozadie svetlometov.
Interiér vychádza zo športového prevedenia RS, v sérii je rovnako športový znížený podvozok. Interiér zvýrazňujú výrazné červené doplnky, čierny strop, hliníkové pedále alebo prahové lišty. Fabia Monte Carlo bude k dispozícii so všetkými vznetovými a zážihovými agregátmi od základného trojvalca 1,2 HTP (44 kW/54 k) až po maloobjemový zážihový turbomotor 1,2 TSI a vznetový agregát 1,6 TDI s rovnakým výkonom 77 kW/105 k.
Fabia Monte Carlo bude mať výstavnú premiéru už o pár týždňov na jarnom autosalóne v Ženeve.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.