Toyota na autosalonu v Detroitu ukázala mimo nafouknutého velkého Priusu v i maličký Prius c.
Hybridní pohon je nejúčinnější ve městském provozu, kde se auto často rozjíždí a často brzdí, zároveň není příliš využit potenciál benzínového motoru.
Právě proto ukázala Toyota koncept kompaktního Priusu c. C, tedy City - město.
Toyota ke konceptu nepřidala technické detaily a je znát, že k sérii má ještě dost daleko. Toyota každopádně slibuje, že tento Prius se stane nejdostupnějším hybridem na trhu.
Vypadá to, že se potvrzují starší skepulace, že Toyota vytvoří z Priusu celistvou řadu úsporných vozů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?