Mladoboleslavská Škoda Auto začne v říjnu vyrábět nové miniauto. Produkce bude umístěna do bratislavského závodu VW, informoval v pátek zpravodajský server iDnes.
Nový vůz New Small Family představí Škoda na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, sériovou výrobu zahájí v následujícím měsíci v Bratislavě. Zde se také začnou v říjnu kompletovat malé seaty.
O měsíc dříve navíc začne v Bratislavě výroba malých volkswagenů. Koncern tak nabídne zákazníkům tři typy vozů nejmenší kategorie, které zatím v portfoliu společnosti chyběly.
Název ani cenu nového vozu zatím Škoda nezveřejnila, IDnes však s odvoláním na prodejce cituje „neoficiální“ cenu 180 tisíc korun.
Škoda informovala, že v současné době uvádí na trh novou řadu Family pro modely Fabia, Fabia Combi, Roomster, Octavia Tour a Octavia Combi Tour. Řada zahrnuje i novou verzi Family Grand.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.