Hyundai je globální značka, snaží se ovšem své modely nabízet na různých trzích v různých podobách. Hyundai Verna je ukázkou, jak se dá proměnit nám dobře známý model i30.
Hyundai Verna není třeba technicky nějak dalekosáhle představovat. Jde o model i30, který dobře známe a i na našich stránkách jsme jej již testovali.
Pro Vernu si nicméně Hyundai připravil něco, čím naše i30 zrovna neoplývá. Design. Zatímco i30 je svým vzhledem neslaná nemastná, u designu Verny se Hyundai rozmáchl trochu více.
Verna, která je určena pro trh v Číně, dostane zatím dvojici motorů o objemu 1,4 a 1,6 litru. Jejich výkon bude 107 a 122 koní.
Byl bych velmi rád, kdybych mohl napsat, že takto nějak by mohl vypadat facelift i naší i30. Bohužel, i30 dostala facelift na počátku letošního roku a nelze tedy čekat, že by se pohly ledy natolik, aby automobilka ukázala dva facelifty během jednoho roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?