Hyundai je globální značka, snaží se ovšem své modely nabízet na různých trzích v různých podobách. Hyundai Verna je ukázkou, jak se dá proměnit nám dobře známý model i30.
Hyundai Verna není třeba technicky nějak dalekosáhle představovat. Jde o model i30, který dobře známe a i na našich stránkách jsme jej již testovali.
Pro Vernu si nicméně Hyundai připravil něco, čím naše i30 zrovna neoplývá. Design. Zatímco i30 je svým vzhledem neslaná nemastná, u designu Verny se Hyundai rozmáchl trochu více.
Verna, která je určena pro trh v Číně, dostane zatím dvojici motorů o objemu 1,4 a 1,6 litru. Jejich výkon bude 107 a 122 koní.
Byl bych velmi rád, kdybych mohl napsat, že takto nějak by mohl vypadat facelift i naší i30. Bohužel, i30 dostala facelift na počátku letošního roku a nelze tedy čekat, že by se pohly ledy natolik, aby automobilka ukázala dva facelifty během jednoho roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.