Tesla Motors, zdá se, prosperuje. Její očekávaný sedan Model S si závazně rezervovalo již 3000 lidí, což je na podobný vůz relativně hodně.
Vůz má přijít na trh až za rok, nicméně již nyní složilo 3000 lidí zálohu 5000 dolarů, což činí přibližně desetinu z ceny vozu.
Tesla model S bude sedanem, který bude mít výhradně elektrický pohon. Jeho dojezd bude standardně 250 km, bude ale možné jej prodloužit téměř na dvojnásobek. V případě vybití je možné baterie u speciální stanice dobít na 80 % kapacity za 45 minut, nebo celou baterii vyměnit za nabitou. Speciální stanice na výměnu baterií by se měly po USA budovat s podporou vlády.
Tesla se stává lídrem v oblasti elektromobilů. Mimo vlastních modelů spolupracuje také s Toyotou na vývoji modelu RAV EV, dodává systémy také pro Smart a Mercedes Benz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?