U Mini tvoří nové a nové modely. Pro autosalon v Detroitu si připravili další novinku která by mohla zamířit do sériové výroby.
Koncept Paceman vzniknul podle jednoduchého receptu - vemte crossover Countryman a zbavte jej páru dveří. Dostanete crossover ve variantě coupé. Proč nezopakovat úspěšný marketingový trik jako u BMW X6 jen o nějakou třídu níže.
Ale i oproti výchozímu Countrymanu najdete na karoserii konceptu řadu odlišností. Jiné jsou oba nárazníky, jinak je uspořádána záď včetně nových zadních světlometů. Nová je také maska chladiče, ta se podobá spíše Cooperu S.
Pro koncept byla zvolena tradiční kombinace lahvově zelené metalízy a bílé střechy. V kombinaci s velkými devatenáctipalcovými elektrony a silně zatmavenými skly má Paceman své kouzlo.
Dále Mini uvedlo, že kocept má poháněna všechna kola a využívá nejsilnější možnou motorizaci 1,6 JCW s výkonem dvousetjedenácti koňských sil. Pokud dojde na sériovou výrobu bude v nabídce jistě více motorizací. Předpokládá se, že do výroby by mohl Paceman jít již během příštího roku.
Uvidíme zda se Mini podaří najít výnosnou skulinu na trhu.
zdroj: autoblog.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?