U Mini tvoří nové a nové modely. Pro autosalon v Detroitu si připravili další novinku která by mohla zamířit do sériové výroby.
Koncept Paceman vzniknul podle jednoduchého receptu - vemte crossover Countryman a zbavte jej páru dveří. Dostanete crossover ve variantě coupé. Proč nezopakovat úspěšný marketingový trik jako u BMW X6 jen o nějakou třídu níže.
Ale i oproti výchozímu Countrymanu najdete na karoserii konceptu řadu odlišností. Jiné jsou oba nárazníky, jinak je uspořádána záď včetně nových zadních světlometů. Nová je také maska chladiče, ta se podobá spíše Cooperu S.
Pro koncept byla zvolena tradiční kombinace lahvově zelené metalízy a bílé střechy. V kombinaci s velkými devatenáctipalcovými elektrony a silně zatmavenými skly má Paceman své kouzlo.
Dále Mini uvedlo, že kocept má poháněna všechna kola a využívá nejsilnější možnou motorizaci 1,6 JCW s výkonem dvousetjedenácti koňských sil. Pokud dojde na sériovou výrobu bude v nabídce jistě více motorizací. Předpokládá se, že do výroby by mohl Paceman jít již během příštího roku.
Uvidíme zda se Mini podaří najít výnosnou skulinu na trhu.
zdroj: autoblog.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.