General Motors na autosalonu v Detroitu ukáže zhrublou verzi svého pick-upu Sierra.
Koncept Sierra All Terrain HD opravdu směřuje do terénu. Obrovské pneumatiky s terénním vzorkem, vysoký podvozek. Ideální pro všechny podmínky.
Koncept je o rovné tři palce (7,6 cm) vyšší než standardní verze. Je také o něco širší.
Přestože koncept není určen do výroby, přirozeně něco ukazuje. Jde o nový zábavní systém vybavený 80GB diskem, který bude nyní koncern General Motors používat. Bohužel, není na fotkách, k vidění bude až v reálu v Detroitu.
Pod kapotou klape tak trochu neamerický motor. Jde o diesel, osmiválec o 400 koních. Výkon je na dvacetipalcová kola hnán před převodovku se šesti stupni.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?