General Motors na autosalonu v Detroitu ukáže zhrublou verzi svého pick-upu Sierra.
Koncept Sierra All Terrain HD opravdu směřuje do terénu. Obrovské pneumatiky s terénním vzorkem, vysoký podvozek. Ideální pro všechny podmínky.
Koncept je o rovné tři palce (7,6 cm) vyšší než standardní verze. Je také o něco širší.
Přestože koncept není určen do výroby, přirozeně něco ukazuje. Jde o nový zábavní systém vybavený 80GB diskem, který bude nyní koncern General Motors používat. Bohužel, není na fotkách, k vidění bude až v reálu v Detroitu.
Pod kapotou klape tak trochu neamerický motor. Jde o diesel, osmiválec o 400 koních. Výkon je na dvacetipalcová kola hnán před převodovku se šesti stupni.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?