Porsche chce podle všeho nasadit v blížícím se autosalonu v Detriotu něco skvělého. Podle mluvčího Porsche se chystá něco "spektakulárního"
Porsche v Detroitu již několik let nevystavuje. Pokud se ale má vrátit, tak opravdu s něčím.
Tím něčím by podle zákulisních informací měl být koncept produkční verze 918 Spyder, tedy náznak verze, která bude o kus blíže produkčnímu řešení.
Porsche nemá žádný supersport od té doby, co se přestal vyrábět model Carrera GT. Jsou tomu již čtyři roky. Bylo by proto záhodno zase s něčím přijít. Co myslíte, bude to tento případ, nebo hodlá Porsche přijít s něčím úplně jiným?
Porsche 918 Spyder
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.