Aston Martin uvažuje, že by vyvinul vůz, jehož cena by dosáhna neskutečné hodnoty 7,5 milionu euro, tedy asi 185 milionů korun.
Šílenství nebo prostě jen neobjevený segment trhu? Aston Martin si myslí, že druhá možnost je správná. Když začal před rokem vyrábět exkluzivní Aston One-77, neměl sebemenší problém udat 77 kousků, každý po více než 30 milionech korun.
Nyní si myslí, že má na to, jít ještě výše. Chce proto začít vyrábět Aston Martin Supersport. Osm kousků. Každý po 7,5 milionech euro, tedy asi 185 milionech korun.
Mělo by jít o první Aston s motorem uprostřed před zadní nápravou, přičemž tento motor nemá být žádná slabota, mluví se o výkonu asi 900 koní. Brutální výkon má pocházet z osmiválce o objemu 5,4 litru, kterému pomohou dvě turba. Šestikvalt má být přímo řazený, umístěný taktéž vzadu, jako transaxle.
Jsem velmi zvědav, jak to s tímto modelem skončí. Zapadne v dějinách, nebo půjde o nejdražší "sériové" vyráběný vůz?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?