Aston Martin uvažuje, že by vyvinul vůz, jehož cena by dosáhna neskutečné hodnoty 7,5 milionu euro, tedy asi 185 milionů korun.
Šílenství nebo prostě jen neobjevený segment trhu? Aston Martin si myslí, že druhá možnost je správná. Když začal před rokem vyrábět exkluzivní Aston One-77, neměl sebemenší problém udat 77 kousků, každý po více než 30 milionech korun.
Nyní si myslí, že má na to, jít ještě výše. Chce proto začít vyrábět Aston Martin Supersport. Osm kousků. Každý po 7,5 milionech euro, tedy asi 185 milionech korun.
Mělo by jít o první Aston s motorem uprostřed před zadní nápravou, přičemž tento motor nemá být žádná slabota, mluví se o výkonu asi 900 koní. Brutální výkon má pocházet z osmiválce o objemu 5,4 litru, kterému pomohou dvě turba. Šestikvalt má být přímo řazený, umístěný taktéž vzadu, jako transaxle.
Jsem velmi zvědav, jak to s tímto modelem skončí. Zapadne v dějinách, nebo půjde o nejdražší "sériové" vyráběný vůz?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.