Porsche konečně oficiálně potvrdilo, že v brzké době uvede menšího sourozencé svého SUV Cayenne. Bude se jmenovat Cajun.
Krátké zmínka v tiskové zprávě potvrdila, že nové Porsche Cajun zkrátka bude. Podle automobilky zachová obratnost a sportovnost typickou pro Porsche, nabídne ale nižší cenu. Cajun by tak měl být entry levelem pro mladé zákazníky.
Víc toho nevíme, tedy do říše spekulací. Očekává se, že po velmi sportovně střiženém Range Roveru Evoque se dočkáme ještě odvážnějšího designu v podobě kupé na vysokých kolech. Nabízena bude karoserie s pouhou trojicí dveří, přičemž zadní sedadla by měla být jaku u správného kupé jen nouzová.
Platforma by měla být převzata z Audi Q5 a nabídnuty budou motory s pouhou čtveřicí válců.
Víc toho opravdu nevíme a ani není jasné, kdy by se nové auto mohlo objevit na trhu. Nechme to tedy budoucnosti...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?