Porsche konečně oficiálně potvrdilo, že v brzké době uvede menšího sourozencé svého SUV Cayenne. Bude se jmenovat Cajun.
Krátké zmínka v tiskové zprávě potvrdila, že nové Porsche Cajun zkrátka bude. Podle automobilky zachová obratnost a sportovnost typickou pro Porsche, nabídne ale nižší cenu. Cajun by tak měl být entry levelem pro mladé zákazníky.
Víc toho nevíme, tedy do říše spekulací. Očekává se, že po velmi sportovně střiženém Range Roveru Evoque se dočkáme ještě odvážnějšího designu v podobě kupé na vysokých kolech. Nabízena bude karoserie s pouhou trojicí dveří, přičemž zadní sedadla by měla být jaku u správného kupé jen nouzová.
Platforma by měla být převzata z Audi Q5 a nabídnuty budou motory s pouhou čtveřicí válců.
Víc toho opravdu nevíme a ani není jasné, kdy by se nové auto mohlo objevit na trhu. Nechme to tedy budoucnosti...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?