Server AutoExpress.co.uk přinesl pro fanoušky Opelu dlouho očekávanou informaci, Calibra se vrátí. Toto elegantní kupátko zaznamenalo solidní prodejní úspěchy, do roku 1997 se jich prodalo čtvrt milionu kusů.
O tom, že Opel o comebacku kupé Calibra uvažuje jsme psali již zde .
Nyní schválení sériové produkce potvrdil sám šéf GM Europe Nick Reilly. Kdy k tomu přesně dojde nevíme, ale vzhledem k velké technické spřízněnosti nové Calibry se sedanem Insignia by to nemuselo trvat příliš dlouho.
Lze předpokládat, že nejsilnější verze Calibry vyjede s agregátem z Insignie OPC, přeplňovaným šestiválcem objemu 2,8 litru a výkonu 325 koníků. V nabídce se jistě objeví i "civilnější" verze, nelze vyloučit ani nasazení turbodieselu.
Design vyjde samozřejmě z Insignie, o jeho téměř finálním vzhledu napověděla už studie GTC Concept z roku 2007 (na snímcích). Interiér pravděpodobně také vyjde z kokpitu modelu Insignia.
Takže fandové téměř ikonické Calibry začněte spořit do prasátka, vaše modla bude brzy zpět.
Zdroj: www.autoexpress.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.