Subaru naznačuje, jak by mohla vypadat příští generace Imprezy. Koncept vystaví v Los Angeles a oproti současné generaci přijde o kus svébytnosti.
Subaru bylo vždycky tak trochu mimo. Jeho zákazníci jsou na jednu stranu docela konzervativní a na výstřelky si nepotrpí, přesto rozhodně nemůžeme nazvat poslední generace Subaru Impreza za konvenční. Ale zdá se, že v budoucnu tomu tak být nemusí, naznačuje to koncept budoucí Imprezy.
Samotná boční linie celého vozu je poměrně jemná, trochu připomíná kupé, každopádně nejde o klasické tříprostorové rozdělení. O to drsněji se snaží působit jednotlivé partie vozu.
Mimo agresivního tvarování příde a předních světlometů zaujmou také moderní prvky, jako neviditelná zrcátka nebo skryté kliky dveří. Typické detaily konceptů se v sériové verzi s vysokou pravděpodobností neobjeví.
Interiér je zatím plný různých displejů, když si je ale odmyslíme, dostaneme dobře vypadající interiér, takovou dnešní klasiku.
Pod kapotou tluče klasika od Subaru, dvoulitrový boxer.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?