Subaru naznačuje, jak by mohla vypadat příští generace Imprezy. Koncept vystaví v Los Angeles a oproti současné generaci přijde o kus svébytnosti.
Subaru bylo vždycky tak trochu mimo. Jeho zákazníci jsou na jednu stranu docela konzervativní a na výstřelky si nepotrpí, přesto rozhodně nemůžeme nazvat poslední generace Subaru Impreza za konvenční. Ale zdá se, že v budoucnu tomu tak být nemusí, naznačuje to koncept budoucí Imprezy.
Samotná boční linie celého vozu je poměrně jemná, trochu připomíná kupé, každopádně nejde o klasické tříprostorové rozdělení. O to drsněji se snaží působit jednotlivé partie vozu.
Mimo agresivního tvarování příde a předních světlometů zaujmou také moderní prvky, jako neviditelná zrcátka nebo skryté kliky dveří. Typické detaily konceptů se v sériové verzi s vysokou pravděpodobností neobjeví.
Interiér je zatím plný různých displejů, když si je ale odmyslíme, dostaneme dobře vypadající interiér, takovou dnešní klasiku.
Pod kapotou tluče klasika od Subaru, dvoulitrový boxer.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?