Jak se bude jmenovat nové Lamborghini a jak bude vypadat, to je zatím ve hvězdách. Víme ale již, jak vypadá motor a jaké má parametry
Nové Lambo by se mohlo jmenovat Jota. Podle nových informací také Aventador, což by bylo pro tuto italskou značku jistě dostatečně agresivní jméno.
Jisté ale je, že bude mít pod kapotou motor o objemu 6,5 litru s výkonem 700 koní, který bude dosahován pro 8 250 otáčkách za minutu. Vidlicový dvanáctiválec dosáhne na točivý moment 690 Nm při 5 500 ot./min.
Poměrně kompaktní motor má hmotnost 234 kg, což na tuto kategorii není mnoho. Dalších 70 kilo váží nová převodovka.
Ta se jmenuje ISR, má sedmici stupňů a má řadit rychle. Velmi velmi rychle. Údajně za poloviční čas než u konkurenčních převodovek DSG. ISR má jedinou spojku, ale princip není od DSG příliš daleko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.