Jak se bude jmenovat nové Lamborghini a jak bude vypadat, to je zatím ve hvězdách. Víme ale již, jak vypadá motor a jaké má parametry
Nové Lambo by se mohlo jmenovat Jota. Podle nových informací také Aventador, což by bylo pro tuto italskou značku jistě dostatečně agresivní jméno.
Jisté ale je, že bude mít pod kapotou motor o objemu 6,5 litru s výkonem 700 koní, který bude dosahován pro 8 250 otáčkách za minutu. Vidlicový dvanáctiválec dosáhne na točivý moment 690 Nm při 5 500 ot./min.
Poměrně kompaktní motor má hmotnost 234 kg, což na tuto kategorii není mnoho. Dalších 70 kilo váží nová převodovka.
Ta se jmenuje ISR, má sedmici stupňů a má řadit rychle. Velmi velmi rychle. Údajně za poloviční čas než u konkurenčních převodovek DSG. ISR má jedinou spojku, ale princip není od DSG příliš daleko.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?