Internet šílí, na internetu je nové, jednodušší logo Škody. Líbí se, nebo nelíbí? A bude vůbec?
Informace, které jsme zveřejnili již před týdnem, se potvrzují. Škoda chystá nové logo, které by mělo nahradit současné, které automobilka používá od roku 1999.
Fotografie, která unikla přímo ze Škody, ukazuje pravděpodobně jen jednu z možných variant, které dostal vrcholový management k posouzení. Vyplývá to z náznaků, které na otázky různých magazínů odvětili zástupci Škody.
Zda Škoda opravdu logo změní, je zatím ve hvězdách. Jak ukazuje moderní verze na studii Yeti, která je z roku 2006, Škoda nad nějakou modernizací uvažuje již delší dobu. Otázkou tedy je, zda se vůbec uskuteční i tentokrát.
Škoda
Fotografie: iDnes.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?