Internet šílí, na internetu je nové, jednodušší logo Škody. Líbí se, nebo nelíbí? A bude vůbec?
Informace, které jsme zveřejnili již před týdnem, se potvrzují. Škoda chystá nové logo, které by mělo nahradit současné, které automobilka používá od roku 1999.
Fotografie, která unikla přímo ze Škody, ukazuje pravděpodobně jen jednu z možných variant, které dostal vrcholový management k posouzení. Vyplývá to z náznaků, které na otázky různých magazínů odvětili zástupci Škody.
Zda Škoda opravdu logo změní, je zatím ve hvězdách. Jak ukazuje moderní verze na studii Yeti, která je z roku 2006, Škoda nad nějakou modernizací uvažuje již delší dobu. Otázkou tedy je, zda se vůbec uskuteční i tentokrát.
Škoda
Fotografie: iDnes.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.