Vůz s kódovým označením LM00X má být odpovědí Lamborghini na poptávku po silných SUV.
To, že Porsche vyvíjí také menší SUV s očekávaným názvem Cajun, které bude založeno taktéž na Audi Q5, již není žádným tajemstvím.
Současně s ním by ale z linek mohlo sjíždět také zajímavější SUV. Lamborghini LM00X má být vozem se sportovními vnitřnostmi Cajunu, ovšem s ostře řezanou karoserií typickou pro Lamborghini.
Sportovnosti by mělo být podřízeno mnohé, exkluzivní vůz by tak měl jen tři dveře a pod kapotou přeplňovaný osmiválec vyvíjený pro Bentley.
Pro Lamborghini by nešlo o první terénní pokus. Před dvaceti lety vyrobilo 300 SUV LM002, takzvaného Rambo Lambo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.