Mercedes konečně oficiálně potvrdil, že vyvíjí kombi verzi odvozenou od sedanu CLS.
Minulá generace CLS v podstatě založila novou třídu vozidel. Sedany s ladnými tvary, teré siluetou připomínají kupé, jsou od té doby populární a Mercedesu pomalu roste konkurence.
Automobilka se Stuttgartu se ale i nadále snaží překvapovat. Rozhodla se proto začít vyrábět kombík odvozený od tohoto sedanu. Samozřejmě to nemůže být jen tak obyčejné kombi, takové už značka má v podobě modelu E-class kombi.
Půjde o karoserii Shooting Brake. Klasické Shooting Brake má jen troje dveře, toho se Mercedes pravděpodobně držet nebude, nakonec, naznačuje to již starší koncept. Půjde ale o mimořádně sportovní kombík s agresivním tvarováním. Finální verzi bychom mohli spatřit už na některém z autosalonů konaných příští rok, finální verze vyjede v roce 2012.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?