Subaru ukázalo první křivky nového konceptu, se kterým hodlá reprezentovat svoji značku na blížícím se autosalonu v Los Angeles.
Japonská automobilka chce v Los Angeles prezentovat svoji budoucnost. Pro tuto příležitost si představila nový koncept, který je zatím tak trochu zakrytý tmou. jeho dynamická linie se ale nedá zapřít. Zatím není jasné, o co jde, ale je možné, že půjde o výsledek spolupráce mezi Toyotou a Subaru, Toyota již svůj koncept představila, jde o model FT-86.
Má symbolizovat příchod nového designového i myšlenkového jazyka, kterým che automobilka promlouvat k zákazníkům. Symbolem má být nové heslo společnosti - confidence in motion.
Slovo Confidence značí důvěru a jistotu, ale také odhodlání a odvahu. Přesně s touto kuráží chce automobilka prezentovat své novinky a nekonvenční řešení. Oproti tomu slovo Motion, pohyb, vyjadřuje proud inovací, které automobilka nechce nikterak zastavit ani zpomalit.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?