Je to určitě dobrá zpráva, koncept Metropolis se opravdu vyvedl. Je to další v řadě nových Citroënů který má svou specifickou výraznou tvář a je možné jej alespoň přirovnat k ikonické DS. To se nedalo říci například o první generaci C5.
Technicky Metropolis vychází z luxusního korábu C6, délka 5,3 a šířka 2,0 metru jsou úctyhodné. Metropolis působí opravdu majestátně, výrazným prvkem jsou proti sobě otvírané dveře.
Koncept je v duchu doby postaven jako hybrid. Kombinuje přeplňovaný benzinový dvoulitr (200 kW) a elektromotor (70 kW) v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol.
Budeme tedy držet palce aby se do výroby Metropolis pod kódovým označením DS9 skutečně dostal. Trochu paradoxní je, že impulsem pro stavbu reprezentativního Citroënu je Čínský trh, kde by měl konkurovat německým limuzínám.