Tuto skutečnost oznámil šéf francouzské automobilky pro Asii Gregoire Olivier pro Automotive News China. Údajně by měl být orientován především na Čínský trh.
Je to určitě dobrá zpráva, koncept Metropolis se opravdu vyvedl. Je to další v řadě nových Citroënů který má svou specifickou výraznou tvář a je možné jej alespoň přirovnat k ikonické DS. To se nedalo říci například o první generaci C5.
Technicky Metropolis vychází z luxusního korábu C6, délka 5,3 a šířka 2,0 metru jsou úctyhodné. Metropolis působí opravdu majestátně, výrazným prvkem jsou proti sobě otvírané dveře.
Koncept je v duchu doby postaven jako hybrid. Kombinuje přeplňovaný benzinový dvoulitr (200 kW) a elektromotor (70 kW) v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol.
Budeme tedy držet palce aby se do výroby Metropolis pod kódovým označením DS9 skutečně dostal. Trochu paradoxní je, že impulsem pro stavbu reprezentativního Citroënu je Čínský trh, kde by měl konkurovat německým limuzínám.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?