Jak se vyrábělo Audi e tron Spyder

Marek Litzman, 27. října 2010, 10:45 Google+

Audi zveřejnilo několik snímků ze zákulisí produkce svého konceptu e-Tron Spyder, který se nám ukázal v Paříži.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
e-Tron

e-Tron | foto: Audi

Sdílejte článek

Audi e-Tron, u kterého věštíme, že něj časem vznikne nové Audi R4, se ukázalo v Paříži. Malý sportovní roadster s hybridním pohonem pod kapotou, který kombinuje dieselový a elektrický motor, má mít spotřebu pouze 2,2 l/100 km. Zatímco silný šestiválcový diesel má výkon 300 koní, dvojice elektromotorů má dodává navíc 87 koní. Dohromady to stačí na zrychlení z klidu na stovku za 4,4 sekundy, jen ta spotřeba při tom už nebude 2,2 litru.

Několik fotek nám ukáže, jak byl tento krásný vůz vytvořen.   Co myslíte, dočkáme se někdy podobného vozu ve výrobě?

Vytisknout

Diskuze: Jak se vyrábělo Audi e tron Spyder

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot Landtrek

Nový pickup Peugeot Landtrek ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Pandur II pro Ačr

Armádní zakázka na Pandury rozpumpovala českou ekonomiku, z jedné vynaložené koruny se stanou tři

Volkswagen vybudoval nový větrný tunel v hodnotě 2,5 miliardy korun

Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

Toyota začíná testovat systémy autonomního řízení v ostrém provozu v Bruselu

Toyota si nechává patentovat převratný systém tankování a dobíjení automobilů

DS3 Crossback E-TENSE

Vyplatí se jet po dálnici za kamionem? Pokus číslo 3

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda začala v Boleslavi montovat svoji novinku, pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů

Volkswagen Tiguan

Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

Tatra Force 8x8

Tatry nejsou jen T 815 pro stavby a hasiče, ale i armádní speciály do nesjízdného terénu a bojů

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Těžké a vysoké SUV ID.4 a skvělé jízdní vlastnosti? Volkswagen prozradil, jak to zařídil

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

reklama

Doporučujeme

Bora

Volkswagen eBora - elektřina útočí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. Volkswagen výrazně zlevnil. Vyžaduje ale jiný přístup kupujících

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  5. Vyplatí se jet po dálnici za kamionem? Pokus číslo 3

  6. Škoda začala v Boleslavi montovat svoji novinku, pořídila linku v ceně 700 vrcholných Kodiaqů

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud