BMW pravděpodobně provede rošádu ve svých malých vozech. Budoucí generace modelu 1 by tak měla být menší předokolka a mezi něj a větší trojku vstoupí ještě dvojka.
Již delší dobu víme o tom, že BMW by rádo vyrábělo maličký městský vůz, takovou novodobou Isettu. Nedá se ale očekávat, že by u městského vozu dokázalo udržet svoji tradiční koncepci pohonu zadní nápravy a motoru vepředu. Proto pravděpodobně příští jednička přijde s koncepcí, kterou BMW používá jen u své značky Mini, tedy pohonu přední nápravy.
Mezi malý hactback a větší sedan 3 se vklíní další model. Nemůže dostat jiné číslo, než 2. BMW si již nechalo v USA zaregistrovat obchodní značky 228, 230 a 235, což značí, že by novinka měla obsahovat i šestiválec.
Je znát, že i luxusněji vyznívající automobilky se musí více snažit a tvořit menší a levnější modely. Je to případ Audi i Mercedesu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.