BMW pravděpodobně provede rošádu ve svých malých vozech. Budoucí generace modelu 1 by tak měla být menší předokolka a mezi něj a větší trojku vstoupí ještě dvojka.
Již delší dobu víme o tom, že BMW by rádo vyrábělo maličký městský vůz, takovou novodobou Isettu. Nedá se ale očekávat, že by u městského vozu dokázalo udržet svoji tradiční koncepci pohonu zadní nápravy a motoru vepředu. Proto pravděpodobně příští jednička přijde s koncepcí, kterou BMW používá jen u své značky Mini, tedy pohonu přední nápravy.
Mezi malý hactback a větší sedan 3 se vklíní další model. Nemůže dostat jiné číslo, než 2. BMW si již nechalo v USA zaregistrovat obchodní značky 228, 230 a 235, což značí, že by novinka měla obsahovat i šestiválec.
Je znát, že i luxusněji vyznívající automobilky se musí více snažit a tvořit menší a levnější modely. Je to případ Audi i Mercedesu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?