BMW plánuje řadu 2, zaregistroval si jména

BMW
BMW, foto: www.auto-news.cz | fotomontáž
Marek Litzman 26. října 2010 12:45
Sdílej:

BMW pravděpodobně provede rošádu ve svých malých vozech. Budoucí generace modelu 1 by tak měla být menší předokolka a mezi něj a větší trojku vstoupí ještě dvojka.

Již delší dobu víme o tom, že BMW by rádo vyrábělo maličký městský vůz, takovou novodobou Isettu. Nedá se ale očekávat, že by u městského vozu dokázalo udržet svoji tradiční koncepci pohonu zadní nápravy a motoru vepředu. Proto pravděpodobně příští jednička přijde s koncepcí, kterou BMW používá jen u své značky Mini, tedy pohonu přední nápravy.

Mezi malý hactback a větší sedan 3 se vklíní další model. Nemůže dostat jiné číslo, než 2. BMW si již nechalo v USA zaregistrovat obchodní značky 228, 230 a 235, což značí, že by novinka měla obsahovat i šestiválec.

Je znát, že i luxusněji vyznívající automobilky se musí více snažit a tvořit menší a levnější modely. Je to případ Audi i Mercedesu.

 

Témata:
BMW
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.