Lexus na autosalonu v Sydney odtajnil pravděpodobně nejostřejší verzi svého očekávaného hybridního hatchbacku CT 200h. Má tradiční přízvisko F.
Ostré linie nejmenšího si o dávku testosteronu přímo žádaly. Exteriérové změny jsou naprosto obvyklé, přední nárazník je plněji tvarován, mřížka chladiče zvýrazněna, vzadu najdeme taktéž drsněji se tvářící nárazník, tentokrát i s náznakem difuzoru.
Nezbytností sportovního modelu jsou také větší, v tomto případě zašedlá kola a výraznější prahy.
Součástí paketu jsou také nutní interiérové doplňky, kupující se tak může těšit na jiné výplně a především ergonomičtější volant s tlustším věncem spolu s hliníkovými pedály.
Přestože jde především o designovou předělávku, menší ladění se uskutečnilo i na závěsech kol, které jsou nyní tužší. Na motor se ale ani nesáhlo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.