Lexus na autosalonu v Sydney odtajnil pravděpodobně nejostřejší verzi svého očekávaného hybridního hatchbacku CT 200h. Má tradiční přízvisko F.
Ostré linie nejmenšího si o dávku testosteronu přímo žádaly. Exteriérové změny jsou naprosto obvyklé, přední nárazník je plněji tvarován, mřížka chladiče zvýrazněna, vzadu najdeme taktéž drsněji se tvářící nárazník, tentokrát i s náznakem difuzoru.
Nezbytností sportovního modelu jsou také větší, v tomto případě zašedlá kola a výraznější prahy.
Součástí paketu jsou také nutní interiérové doplňky, kupující se tak může těšit na jiné výplně a především ergonomičtější volant s tlustším věncem spolu s hliníkovými pedály.
Přestože jde především o designovou předělávku, menší ladění se uskutečnilo i na závěsech kol, které jsou nyní tužší. Na motor se ale ani nesáhlo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?