Lexus na autosalonu v Sydney odtajnil pravděpodobně nejostřejší verzi svého očekávaného hybridního hatchbacku CT 200h. Má tradiční přízvisko F.
Ostré linie nejmenšího si o dávku testosteronu přímo žádaly. Exteriérové změny jsou naprosto obvyklé, přední nárazník je plněji tvarován, mřížka chladiče zvýrazněna, vzadu najdeme taktéž drsněji se tvářící nárazník, tentokrát i s náznakem difuzoru.
Nezbytností sportovního modelu jsou také větší, v tomto případě zašedlá kola a výraznější prahy.
Součástí paketu jsou také nutní interiérové doplňky, kupující se tak může těšit na jiné výplně a především ergonomičtější volant s tlustším věncem spolu s hliníkovými pedály.
Přestože jde především o designovou předělávku, menší ladění se uskutečnilo i na závěsech kol, které jsou nyní tužší. Na motor se ale ani nesáhlo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?