Škoda údajně musí z nařízení koncernu ořezat výbavu svých modelů

Marek Litzman, 15. října 2010, 12:51 Google+

Deník Hospodářské noviny přinesl informaci o tom, že Škoda je z centrály ve Wolfsburgu nucena osekávat výbavy, které ji činí příliš konkurenceschopnou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda

Škoda | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Po mnoha testech, kdy Škoda dokázala předstihnout kolegy z Volkswagenu nebo dokonce i Audi je nutné poupravit výbavy Škody. Dospěla k tomu centrála Volkswagenu. Z výbavy tak má zmizet třeba chladící box v Octavii nebo deštník v Superbu.

Kvůli kanibalizaci značek údajně koncern přichází ročně o půl miliardy eur, tedy asi o 12 miliard korun.

Tiskový mluvčí Škody celý problém mírnil, pro Hospodářské noviny uvedl, že: "je pravda, že Škoda Auto v Německu od 1. ledna 2011 ještě dále zatraktivní ceny u některých modelů a že v této souvislosti upraví rozsahy výbav. To je zcela běžný a léty osvědčený postup produktového managementu. Většina zmiňovaných prvků výbavy navíc nadále zůstane dostupná jako výbava na přání."

 

Následující komentář vyjadřuje názor autora, nemusí vyjadřovat názor redakce jako celku.

Osobně tak trochu nevím, čemu se kdo diví. Volkswagen si Škodu nekoupil z čisté lásky k okřídlenému šípu, ale proto, aby mu vydělávala. Má-li firma několik značek podobného ražení, je třeba je od sebe oddělit. Zatímco do sportovna laděný Seat zůstává trochu stranou, hierarchie luxusu směrem od Audi přes Volkswagen ke Škodě je jasně daná a podle toho se musí Škoda chovat.

V koncernu má za úkol produkovat levnější vozy, které zachytávají zákazníky, pro které je Volkswagen příliš drahá značka. To, že s nižší cenou se pojí i menší výbava, je jen logické vyústění celého problému.

Vytisknout

Diskuze: Škoda údajně musí z nařízení koncernu ořezat výbavu svých modelů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

6

SPY: BMW 6 kabrio si nedávalo pozor při focení, víme jak vypadá

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud