Jak je známo Opel/Vauxhall připravuje na rok 2013 do sériové výroby model mikrovozu Junior. Ten bude nejmenším Opelem v nabídce, velikostně ještě pod Corsou.
Opel se chystá prostřednictvím typu Junior vstoupit do segmentu stylových městských mikrovozítek. Hodlají tak konkurovat především pětistovce od Fiatu. Junior vyjede v designu minimálně podobném studii Trixx z roku 2004.
Marketingový šéf Opelu Alain Visser se nechal slyšet, že typ Junior bude iPodem na kolech a bude zaměřen na mladou klientelu (proto možná Junior) a bude tedy využívat všemožné hightech hračky. Uvedl také, že bude vznikat jak ve verzi se spalovacím motorem tak s pohonem na baterie.
Generální ředitel Opelu Nick Reilly prohlásil, že Junior přinese do výroby moderní palubní systémy a bude koncipován pro co nejnižší spotřebu paliva. Zároveň naznačil, že cena nebude úplně lidová. Prostě stylovka se vším všudy.
Zdá se, že Fiatu 500 a dalším připravuje Opel zdatného konkurenta.
Zdroj: www.europe.autonews.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.