Jak je známo Opel/Vauxhall připravuje na rok 2013 do sériové výroby model mikrovozu Junior. Ten bude nejmenším Opelem v nabídce, velikostně ještě pod Corsou.
Opel se chystá prostřednictvím typu Junior vstoupit do segmentu stylových městských mikrovozítek. Hodlají tak konkurovat především pětistovce od Fiatu. Junior vyjede v designu minimálně podobném studii Trixx z roku 2004.
Marketingový šéf Opelu Alain Visser se nechal slyšet, že typ Junior bude iPodem na kolech a bude zaměřen na mladou klientelu (proto možná Junior) a bude tedy využívat všemožné hightech hračky. Uvedl také, že bude vznikat jak ve verzi se spalovacím motorem tak s pohonem na baterie.
Generální ředitel Opelu Nick Reilly prohlásil, že Junior přinese do výroby moderní palubní systémy a bude koncipován pro co nejnižší spotřebu paliva. Zároveň naznačil, že cena nebude úplně lidová. Prostě stylovka se vším všudy.
Zdá se, že Fiatu 500 a dalším připravuje Opel zdatného konkurenta.
Zdroj: www.europe.autonews.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?