Jak je známo Opel/Vauxhall připravuje na rok 2013 do sériové výroby model mikrovozu Junior. Ten bude nejmenším Opelem v nabídce, velikostně ještě pod Corsou.
Opel se chystá prostřednictvím typu Junior vstoupit do segmentu stylových městských mikrovozítek. Hodlají tak konkurovat především pětistovce od Fiatu. Junior vyjede v designu minimálně podobném studii Trixx z roku 2004.
Marketingový šéf Opelu Alain Visser se nechal slyšet, že typ Junior bude iPodem na kolech a bude zaměřen na mladou klientelu (proto možná Junior) a bude tedy využívat všemožné hightech hračky. Uvedl také, že bude vznikat jak ve verzi se spalovacím motorem tak s pohonem na baterie.
Generální ředitel Opelu Nick Reilly prohlásil, že Junior přinese do výroby moderní palubní systémy a bude koncipován pro co nejnižší spotřebu paliva. Zároveň naznačil, že cena nebude úplně lidová. Prostě stylovka se vším všudy.
Zdá se, že Fiatu 500 a dalším připravuje Opel zdatného konkurenta.
Zdroj: www.europe.autonews.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.