Seat v Paříži opět představuje novinku jménem IBE. Rozhodl se totiž zdokonalit to, co nám ukázal již v Ženevě a připomenout se i ve Francii.
Těžko říci, zde jde jen o nedostatek invence nebo stupňování napětí před oficiálním představením sériového elektromobilu. Tak jako tak, Seat v Paříži ukazuje rudý koncept IBE.
Vypadá o něco sériověji než ten chladný modrý, který jsme měli možnost vidět před půl rokem. Má dokonce i interiér. Aby bylo na co se koukat, designeři přepracovali příď i záď modelu.
Technicky jde však stále o ten samý kus. Na délku má 383 centimetrů, což je o chlup méně než Ibiza. Nabídne čtveřici sedadel a hlavně elektrický pohon.
O ten se stará elektromotor o výkonu 102 koní, který je živen módními Li-Ion bateriemi. Ty mají vydržet trasu asi 130 km. I díky na elektromobil nízké hmotnosti 1100 kilo zrychlí koncept z klidu na stovku pod deset sekund a dokáže jet až 160 km/h.
Tak co říkáte, bude z něj za dva roky sériová elektrické Ibiza?
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?