Toyota by ráda vrátila do svých vozů trochu emocí. Hodlá představit řadu levných sporťáků.
Jako základní motivace pro Toyotu pravděpodobně slouží Honda CR-Z, která se prodává velmi dobře, ale také očekávaná Kia Veloster.
Toyota se ale možná vydá trochu jiným směrem. Chtěla by totiž navázat na model MR2, což byl sporťák s motorem uprostřed.
Je jasné, že by takový model stál ve firemní hierarchii až pod modelem FT-86, který se vyvíjí spolu se Subaru a je silně očekáván.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?