Opel v Německu a Vauxhall ve Velké Británii nabídnou zákazníkům záruku, která nebude omezena věkem, pouze ujetými kilometry.
Nabídka, která je lákavá zejména pro řidiče, kteří najedou jen pár tisíc kilometrů ročně, platí pro všechny Vauxhally krom užitkových. Vauxhall je britská odnož Opelu, která prodává téměř totožné vozy.
Záruka je omezena na 160 tisíc kilometrů, což je nadstandardní. Přirozeně se netýká spotřebního materiálu - brzd, olejů, filtrů, dotkne se pohonného ústrojí, elektroinstalace a dalších. Dá se očekávat, že podmínkou bude pravidelný servis v autorizovaném servisu.
Záruka je v omezeném rozsahu přenosná i na další majitele. Ti si musí koupit vůz mladší šesti let s méně než 100 tisíci kilometry na tachometru.
Zda se akce rozšíří i do dalších zemí, nevíme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?