Opel v Německu a Vauxhall ve Velké Británii nabídnou zákazníkům záruku, která nebude omezena věkem, pouze ujetými kilometry.
Nabídka, která je lákavá zejména pro řidiče, kteří najedou jen pár tisíc kilometrů ročně, platí pro všechny Vauxhally krom užitkových. Vauxhall je britská odnož Opelu, která prodává téměř totožné vozy.
Záruka je omezena na 160 tisíc kilometrů, což je nadstandardní. Přirozeně se netýká spotřebního materiálu - brzd, olejů, filtrů, dotkne se pohonného ústrojí, elektroinstalace a dalších. Dá se očekávat, že podmínkou bude pravidelný servis v autorizovaném servisu.
Záruka je v omezeném rozsahu přenosná i na další majitele. Ti si musí koupit vůz mladší šesti let s méně než 100 tisíci kilometry na tachometru.
Zda se akce rozšíří i do dalších zemí, nevíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.