Smart se rozhodl oživit svého prcka - mikroautíčko ForTwo. Jak vypadá vůz pro dva po faceliftu?
Značce Smart se po porodních potížích docela daří. Ačkoliv musela značka opustit své modely Roadster, ForFour (klasický hatchback vyráběný spolu s Mitsubishi Colt) a připravované mikro SUV ForMore, klasický maličký ForTwo jedinečný a úspěšný vůz, po světě jich jezdí více než milion.
Změny uvidíme v designu, na první pohled upoutají LED světla pro denní svícení, nutná to součást snad již každého nového vozu. K dispozici je rozšířená paleta barev jak karoserie, tak ochranného rámu.
Menší změny jsou i na motorizacích, k dispozici je diesel o výkonu 55 koní a benzíny o výkonech 61 a 71 koní. Výkonná verze Brabus posílila na 102 koní, díky muší váze se ale stále drží pod magickou hodnotou emisí CO2 - 119 g/km.
Za povšimnutí ve výbavě určitě stojí velký dotykový displej, který je k dispozici za příplatek. Najdeme v něm rádio, navigaci i handsfree. Vylepšeny byly detaily po celém interiéru.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?