V Americe se objevil předprodukční kus přeplňované varianty nového sedanu střední třídy Kizashi. Vzniknul u tunera Road Race Motorsports.
Představené Kizashi vypadá velice slibně. Je postaveno na základní variantě sedanu se čtyřválcem 2,4 litru (185 koní) a využívá pohonu všech kol.Základní změny najdeme samozřejmě pod kapotou, chlapci od Road Race Motorsports dodali turbodmychadlo 16G, mezichladič, větší vstřikovací trysky a náhle máme k dispozici 290 koní.Představené Kizashi je vyvedeno v působivém červeném laku, na zádi nechybí decentní křídlo. Celek zdařile doplňují černé pětipaprskové devatenáctipalcové elektrony nazuté do Dunlopek. Jízdný výkony nebyly prozrazeny.
Jen škoda, že u nás nepůjde Kizashi v turbu sehnat, je to rozhodně zajímavá alternativa ke konvenčním výkonným sedanům.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?