Škoda Auto zveřejnila kompletní ceník faceliftovaného modelu Roomster, kde konečně najdeme jak moderní motory TDI CR a TSI, tak i novou startovací výbavu Easy.
Mladoboleslavská automobilka připravila spolu s modernizací pro nejméně náročné zákazníky nový základní stupeň výbavy. Ten, po vzoru Fabie nazvaný Easy, nabídne čtveřici airbagů, výškově stavitelné sedadlo řidiče, ve dvou osách seřizovatelný volant, odkládací schránku pod předními sedadly a další. S motorem 1.2 HTP startuje Roomster Easy na částce 269.900 Kč.Pakliže se chcete nechat hýčkat prvky, jako jsou prorektorové halogenové světlomety, 16 palcová kola, elektrické ovládání oken či Maxi DOT, musíte sáhnout po výbavě Style a do kapsy hlouběji o 30 tisíc.Z opačného spektra nabídky je pak oplastovaná outdoor verze Scout, jež s motorem 1.2 TSI 63 kW začíná na 369.900 Kč a v případě vrcholné naftové jednotky 1.6 TDI 77 kW zaplatíte 450.900 Kč.
CENY ŠKODA ROOMSTER 2010: částky v Kč Easy Easy Plus Style Style Plus Atractive Scout 1.2 HTP 51 kW 269 900 --- 299 900 --- 339 900 --- 1.2 TSI 63 kW 284 900 294 900 314 900 324 900 354 900 369 900 1.2 TSI 77 kW 319 900 --- 349 900 --- 389 900 369 900 1.6 TDI 66 kW 380 900 --- 410 900 --- 450 900 430 900 1.6 TDI 77 kW 400 900 --- 430 900 --- 470 900 450 900Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?