Automobilka Peugeot uvolnila další fotografie modelu RCZ, jehož vstup na trh byl anoncován na jaro 2010. Toto přitažlivé 2+2 místné kupé, je z pochopitelných důvodů přezdíváno „francouzské TT“.
Přesný termín uvedení RCZ na trh nebyl ještě oznámen, ale pravděpodobně se tak stane již brzy. V ČR by se kupé mělo objevit až letos v létě.
Prvních 200 vozů dostanou majitelé, kteří si zakoupili vůz z limitované série. Ta byla vyprodána během dvou dnů na loňském autosalonu ve Frankfurtu.RCZ bude sjíždět z výrobní linky společnosti Magna Steyr v Grazu, kde jsou zařízeni na malosériové automobily. K mání by mělo být ve třech motorových variantách: 1,6 THP (156 koní), 1,6 THP (200 koní) a 2,0 HDI (163 koní). V nejsilnější dvousetkoňové verzi by mělo dosprintovat na stovku za 7,6 sekundy. RCZ je postaven na komponentech běžných řad francouzské automobilky, proto zatím zůstává otázkou zda nebudou jízdní výkony zaostávat za sportovním vzezřením kupé.Základní cena RCZ (pravděpodobně se slabším motorem THP) v Británii odstartuje na příznivých 19 900 liber (560 tisíc Kč). Základní výbava by měla obsahovat osmnáctipalcová kola (za příplatek devatenáctipalcová), sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, ESP a 4 airbagy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.