Podle britského magazínu Autocar Porsche opravdu chce začít sériově vyrábět model 918 Spyder. Jde jen o to, bude-li rentabilní.
Porsche zatím nic oficiálně neřeklo, ale věta Michael Macht, šéfa Porsche, mluví za vše. Řekl totiž: "Uvnitř Porsche není nikdo, kdo by nechtěl dělat na 918." Podle něj také tento vůz prokáže, bude-li v budoucnu pro supersporty místo.
Čáru přes rozpočet mohou udělat, jako obvykle, ekonomové.
Abychom nezapomněli, Porsche 918 Spyder se představilo letos v Ženevě. Má pod kapotou skvělý hybridní agregát o výkonu 500 koní, přičemž na stovku zrychlí za 3,2 sekundy. Zároveň ale dokáže dosáhnou směšné spotřeby 3 litry na sto ujetých kilometrů. I přes účinné ústrojí není vůz těžký, 1500 kilo je slušná hodnota.
Sexy design kombinuje vzhled Boxteru a Carrery GT.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.