Podle britského magazínu Autocar Porsche opravdu chce začít sériově vyrábět model 918 Spyder. Jde jen o to, bude-li rentabilní.
Porsche zatím nic oficiálně neřeklo, ale věta Michael Macht, šéfa Porsche, mluví za vše. Řekl totiž: "Uvnitř Porsche není nikdo, kdo by nechtěl dělat na 918." Podle něj také tento vůz prokáže, bude-li v budoucnu pro supersporty místo.
Čáru přes rozpočet mohou udělat, jako obvykle, ekonomové.
Abychom nezapomněli, Porsche 918 Spyder se představilo letos v Ženevě. Má pod kapotou skvělý hybridní agregát o výkonu 500 koní, přičemž na stovku zrychlí za 3,2 sekundy. Zároveň ale dokáže dosáhnou směšné spotřeby 3 litry na sto ujetých kilometrů. I přes účinné ústrojí není vůz těžký, 1500 kilo je slušná hodnota.
Sexy design kombinuje vzhled Boxteru a Carrery GT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.