Mitsubishi nabídne na domácím, tedy japonském trhu nový základní motor. Bude jím dvoulitrový čtyřválec.
Základní motor bude mít výkon 148 koní, točivý moment dosáhne svého maxima na hodnotě 200 Nm.
Mitsubishi zároveň šalamounsky vyřešilo problém, různých názorů na faceliftovanou verzi. Pro staromilce, kterým se nová tvář Mitsubishi a potažmo i Outlanderu nelíbí, je k dispozici nefaceliftovaná verze, která bude považována za základní.
Vyšší verze označené Roadest již budou mít nové tváře.
Nasazení tohoto řešení v Evropě ale neočekáváme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?