Lexus nyní atakuje supersporty svým modelem LF-A. Proč ale nevyužít jeho vnitřností k okupování dalších částí trhu?
Lexusu vzrůstá sebevědomí. Daří se mu nabourávat prodeje zavedených značek jako Mercedes a BMW. Proč tedy nezaútočit i na nejprestižnější modely?
Malý sedan IS už svoji verzi F má. Je pekelně rychlá. Takové BMW M5, Audi RS6 nebo Mercedes E63 AMG, to jsou opravdu atraktivní cíle.
Lexus má nyní k dispozici výborný desetiválec, který použil v supersportu LF-A. Jeho výkon přes 500 koní by jistě dokázal konkurenci prohánět dostatečným způsobem.
Lexus GS-F by se mohl dočkat svého uvedení do dvou let, tvrdí spekulace. Já ale musím říct, že se mi to příliš nezdá. Současná generace GS je na trhu od roku 2005 a při rychlosti generačních obměn vychází představení nové generace přibližně za tři roky. Tak že by se Lexus rychlým sedanem jen loučil?
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?