Lexus nyní atakuje supersporty svým modelem LF-A. Proč ale nevyužít jeho vnitřností k okupování dalších částí trhu?
Lexusu vzrůstá sebevědomí. Daří se mu nabourávat prodeje zavedených značek jako Mercedes a BMW. Proč tedy nezaútočit i na nejprestižnější modely?
Malý sedan IS už svoji verzi F má. Je pekelně rychlá. Takové BMW M5, Audi RS6 nebo Mercedes E63 AMG, to jsou opravdu atraktivní cíle.
Lexus má nyní k dispozici výborný desetiválec, který použil v supersportu LF-A. Jeho výkon přes 500 koní by jistě dokázal konkurenci prohánět dostatečným způsobem.
Lexus GS-F by se mohl dočkat svého uvedení do dvou let, tvrdí spekulace. Já ale musím říct, že se mi to příliš nezdá. Současná generace GS je na trhu od roku 2005 a při rychlosti generačních obměn vychází představení nové generace přibližně za tři roky. Tak že by se Lexus rychlým sedanem jen loučil?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?