Sporťák Toyota MR2 se za pár měsíců vrátí ve své nové generaci. A nebude jen tak ledajaký, vrátí se jako hybrid.
Toyota zastavila výrobu svého roadsteru MR2 v roce 2007. Od té doby je v této třídě pusto, ale již brzy by se mohla navrátit tato slavná značka v obálce hybridu.
Toyota má ambiciózní plán narvat hybridní ústrojí skoro do všech modelů, které prodává.
Automobilka hodlá vyrábět také sporťák spoelčně se Subaru, FT-86.
Důležitým rozdílem je umístění motoru. Zatímco výše jmenovaný sportovní kouskek má motor vepředu, Toyota MR2 má motor uprostřed vozu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?