Sporťák Toyota MR2 se za pár měsíců vrátí ve své nové generaci. A nebude jen tak ledajaký, vrátí se jako hybrid.
Toyota zastavila výrobu svého roadsteru MR2 v roce 2007. Od té doby je v této třídě pusto, ale již brzy by se mohla navrátit tato slavná značka v obálce hybridu.
Toyota má ambiciózní plán narvat hybridní ústrojí skoro do všech modelů, které prodává.
Automobilka hodlá vyrábět také sporťák spoelčně se Subaru, FT-86.
Důležitým rozdílem je umístění motoru. Zatímco výše jmenovaný sportovní kouskek má motor vepředu, Toyota MR2 má motor uprostřed vozu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?