Líbil se vám Citroën Revolte, koncept, který se objevil na autosalonu ve Frankfurtu? Potom může vaše srdce zaplesat, objeví se totiž ve výrobě.
Koncept Revolte byl velmi odvážný. jeho vzhled měl evokovat legendární "kachnu" 2CV. Nedá se bohužel očekávat, že by se v sérii objevil až takto vyšperkovaný, nicméně jako základ to zní velmi slibně.
Ostatně Revolte se objeví jako součást nové řady DS, kam zatím patří jen model DS3. Ponese označení DS2 a zařadí se tedy pod zmíněnou trojku.
Špatnou zprávou je datum představení. Veřejnosti se ukáže nejdříve za rok, spíše ale až v roce 2011, kdy by se měl i stihnout dostat na prodejní plochy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?