Japonský tisk přišel s velmi zajímavým objevem. Automobilka Toyota jakožto lídr v oblasti hybridních technologiích prý připravuje větší verzi Priusu. Mohlo by jít o kombi nebo SUV.
Toyota letos uvedla na trh už třetí generaci modelu Prius, který se stal pro mnoho lidí po celém světě určitým synonymem pro hybridní pohony a jehož poslední evoluce slibuje ne nedosažitelnou kombinovanou spotřebu 3,9 l/100 km. Automobilka ale neusíná na vavřínech a podle zjištění japonského deníku Yomiuri pilně pracuje na větší verzi Priusu pravděpodobně opatřeného karoserií kombi či SUV. Poprvé v historii Toyoty by měly být v novém autě použity lithium-iontové baterie namísto dosud používaných NiMH článků, což zajistí vyšší kapacitu při zachování rozměrů a hmotnosti současných akumulátorů.Na trhu by se měl „velký Prius“ objevit už na konci příštího roku, přesto Toyota jakékoliv spekulace zatím odmítla komentovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.